بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کشور جزایر مارشال

معرفی کشور جزایر مارشال

یکی از کوچک‌ترین کشورهای جهان که جزیره است، کشور جزایر مارشال نام دارد. در این نوشته می‌خواهیم به معرفی این جزایر بپردازیم.

در جغرافیای جزایر مارشال شرایط به این صورت است که اولاً پایتخت این کشور شهر ماجورو نام گرفته است و رویکرد تاریخی وابسته به این شهر دیده می‌شود و ۲۰ هزار جمعیت دارد. مساحت جزایر مارشال در این بخش در حدود ۱۸۱ کیلومتر مربع است و بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت دارد. از شهرهای مهم جزایر مارشال می‌توان به ابیه با ۹ هزار نفر اشاره کرد لورا نیز دارای ۲ هزار نفر جمعیت از دیگر شهرهای مهم جزایر مارشال محسوب می‌شود اینطور که مشخص است این کشور سال‌ها مورد اشغال آمریکا نیز بوده است. جزایر مارشال از دو بخش بیکینی و انواتک نیز تشکیل شده است در تقسیمات کشوری می‌توان گفت که جزایر مارشال دارای ۳۰ ایالت است. وضعیت تولید ناخالص داخلی در جزایر مارشال به میزان ۱۱۵ میلیون دلار اعلام شده است در این کشور در حدود ۱۴ هزار و ۶۸۰ نفر نیروی کار وجود دارد و رویکرد اقتصادی در این زمینه مثبت است. در حدود ۲۱ درصد از افراد در این کشور در بخش کشاورزی کار می‌کنند و ۲۱ درصد نیز ورود به بخش صنعت داشته‌اند از سوی دیگر سایر افراد در بخش خدمات ورود داشته‌اند نرخ بیکاری در این کشور ۳۱ درصد بوده است. ابیه از مهمترین شهرهای جزایر مارشال محسوب می‌شود و جالب اینجاست که نرخ دلار جزایر مارشال در شهر ابیه به نسبت سایر شهرها گرانتر است این رویکرد سبب شده است که موقعیت گردشگری این شهر به صورت دقیق‌تری بررسی شود و نگاه اقتصادی مشخصی داشته باشد ابیه در لیست شهرهایی قرار دارد که مردم دوست دارند آن را برای زندگی انتخاب نمایند.

در جغرافیای جزایر مارشال شرایط به این صورت است که اولاً پایتخت این کشور شهر ماجورو نام گرفته است و رویکرد تاریخی وابسته به این شهر دیده می‌شود و ۲۰ هزار جمعیت دارد. مساحت جزایر مارشال در این بخش در حدود ۱۸۱ کیلومتر مربع است و بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت دارد. از شهرهای مهم جزایر مارشال می‌توان به ابیه با ۹ هزار نفر اشاره کرد لورا نیز دارای ۲ هزار نفر جمعیت از دیگر شهرهای مهم جزایر مارشال محسوب می‌شود اینطور که مشخص است این کشور سال‌ها مورد اشغال آمریکا نیز بوده است. 

جزایر مارشال از دو بخش بیکینی و انواتک نیز تشکیل شده است در تقسیمات کشوری می‌توان گفت که جزایر مارشال دارای ۳۰ ایالت است. وضعیت تولید ناخالص داخلی در جزایر مارشال به میزان ۱۱۵ میلیون دلار اعلام شده است در این کشور در حدود ۱۴ هزار و ۶۸۰ نفر نیروی کار وجود دارد و رویکرد اقتصادی در این زمینه مثبت است. در حدود ۲۱ درصد از افراد در این کشور در بخش کشاورزی کار می‌کنند و ۲۱ درصد نیز ورود به بخش صنعت داشته‌اند از سوی دیگر سایر افراد در بخش خدمات ورود داشته‌اند نرخ بیکاری در این کشور ۳۱ درصد بوده است.


جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده! مطلب مرتبط جاذبه های گردشگری ساحلی که کمتر به آن ها پرداخته شده!

ابیه از مهمترین شهرهای جزایر مارشال محسوب می‌شود و جالب اینجاست که نرخ دلار جزایر مارشال در شهر ابیه به نسبت سایر شهرها گران‌تر است این رویکرد سبب شده است که موقعیت گردشگری این شهر به صورت دقیق‌تری بررسی شود و نگاه اقتصادی مشخصی داشته باشد ابیه در لیست شهرهایی قرار دارد که مردم دوست دارند آن را برای زندگی انتخاب نمایند. از دیگر شهرهایی که در جزایر مارشال دیده می‌شود لورا اِست لورا در لیست شهرهایی قرار دارد که مردم دوست دارند در آن به کشاورزی مشغول باشند کشاورزی در لیست شغل‌هایی است که ورود به بخش صنعتی نیز داشته است و را درگیر خود کرده است. تولید ناخالص داخلی سرانه ۳۲۴۰.۸۰ usd ارزیابی شده است موقعیت تولید ناخالص اخلی در این کشور در وضعیت بالایی قرار دارد البته این مقایسه به نسبت کشورهای همسایه جزایر مارشال صورت میگیرد. 

مورد بعدی وضعیت ppp تولید ناخالص داخلی است که به میزان ۳۵۹۸.۶۰ usd ارزیابی شده است مشخص است که رویکرد دقیق اقتصادی در این کشور بررسی‌هایی داشته است. وضعیت جزایر مارشال در راستای آسانی کسب و کار به موقعیت دقیقی وابسته است.


اقتصاد و منابع مالی و درآمدی جزایر مارشال


وضعیت تولید ناخالص داخلی در جزایر مارشال به میزان ۱۱۵ میلیون دلار اعلام شده است در این کشور در حدود ۱۴ هزار و ۶۸۰ نفر نیروی کار وجود دارد و رویکرد اقتصادی در این زمینه مثبت است. در حدود ۲۱ درصد از افراد در این کشور در بخش کشاورزی کار می‌کنند و ۲۱ درصد نیز ورود به بخش صنعت داشته‌اند از سوی دیگر سایر افراد در بخش خدمات ورود داشته‌اند نرخ بیکاری در این کشور ۳۱ درصد بوده است.

در این کشور رویکرد اقتصادی به این صورت است که اولاً نرخ بیکاری کمی بالا بوده و این موضوع نشان می‌دهد جوانان برای رسیدن به کار در جزایر مارشال دچار مشکل هستند مورد بعدی اینکه رویکرد اقتصادی در این کشور بیشتر در زمینه مغز نارگیل و صنایع دستی دنبال می‌شود و صادرات این محصولات به سایر کشورها بررسی می‌شود. صنایع دستی در این کشور می‌تواند دسته‌بندی‌های زیادی داشته باشد مشخص است که موقعیت اقتصادی در این کشور می‌تواند دسته‌بندی‌های گسترده‌ای داشته باشد. محصولات وارداتی در این کشور بر اساس مواد غذایی بررسی می‌شود. محصولات صادرات این کشور بیشتر شامل مغز نارگیل و صنایع دستی بوده و به ژاپن صادر می‌شود.

 اقتصاد این کشور نیز وابسته به رویکرد وارداتی بررسی شده است در هر صورت مواد غذایی و ماشین آلات و همینطور تجهیزات نیز رویت شده است. در این کشور واردات محصولاتی مانند سنگاپور موقعیت دقیقی داشته است.


رنکینگ جهانی در کلیه زمینه های جزایر مارشال

تولید ناخالص داخلی سرانه ۳۲۴۰.۸۰ usd ارزیابی شده است موقعیت تولید ناخالص داخلی در این کشور در وضعیت بالایی قرار دارد البته این مقایسه به نسبت کشورهای همسایه جزایر مارشال صورت می‌گیرد. مورد بعدی وضعیت ppp تولید ناخالص داخلی است که به میزان ۳۵۹۸.۶۰ usd ارزیابی شده است مشخص است که رویکرد دقیق اقتصادی در این کشور بررسی‌هایی داشته است. وضعیت جزایر مارشال در راستای آسانی کسب و کار به موقعیت دقیقی وابسته است. رتبه آسانی کسب و کار در این کشور نیز به میزان ۱۵۳.۰۰ رسیده است این کشور وضعیت سرعت اینترنت خود را به میزان ۲۲۸۲.۸۱ Kbps در نظر گفته است و رویکرد تجاری در این زمینه بررسی‌های زیادی دارد مشخص است که رتبه‌های جهانی در این کشور به واسطه موقعیت علمی بررسی می‌شود.

در این کشور بهبود دقیقی در زمینه جزایر مارشال دیده می‌شود مشخص است که موقعیت تجاری این کشور رده‌بندی‌های گسترده‌ای دارد در هر صورت شما برای بررسی رتبه‌های اقتصادی جزایر مارشال توانسته‌اید به رویکرد دقیقی دست یابید.

رتبه جهانی جزایر مارشال در زمینه بهداشت و درمان به میزان ۷ درصدی رسیده است بهداشت و درمان در این کشور می‌تواند شانی مشخصی داشته باشد در سال‌های اخیر دولت تلاش خود را کرده است که موقعیت جزایر مارشال را بررسی کند البته که سیاست‌های کاربردی در این کشور این موقعیت را تغییر داده است در جزایر مارشال دو دوره اقتصادی دیده می‌شود و هر یک واسطه‌گری‌های مشخصی را بررسی کرده است.


نوع حکومت و ساختار سیاسی جزایر مارشال


بر طبق قانون اساسی که در جزایر مارشال دیده می‌شود مشخص است که نوع ساختار سیاسی در جزایر مارشال به صورت جمهوری است یعنی رئیس جمهور در این کشور هم رئیس حکومت و هم رئیس دولت محسوب می‌شود این رویکرد سبب شد تا وضعیت هیأت دولت در جزایر مارشال بررسی‌هایی داشته باشد در سال‌های اخیر هیأت دولت از سوی رئیس جمهور مشخص شده و البته که از بین اعضای مجلس قانون‌گذاری نیز بررسی می‌شود. رئیس جمهور در این کشور برای هر ۴ سال یک بار با رأی مجلس انتخاب می‌شود. مشخص است که مجلس قانون‌گذاری این کشور ۳۳ کرسی دارد و نمایندگان آن نیز توسط مردم انتخاب شده و برای دوره‌های ۴ساله انتخاب می‌شود. مشخص است که قانون اساسی در این کشور براساس موقعیت مردمی تعیین می‌شود بخشی از قانون اساسی توسط مردم می‌تواند در قالب اعتراضی قرار بگیرد. حکومت و ساختار سیاسی در این بخش دیده شده است در هر صورت این موقعیت سبب شده بود که سیاست‌های کاربردی بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشد مشخص است که اقتصاد جزایر مارشال می‌تواند دسته‌بندی‌های زیادی داشته باشد موقعیت سیاسی در جزایر مارشال اینطور مشخص کرده است که مردم می‌بایست دسته‌های اقتصادی کلانی داشته باشند و افرادی که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای هستند در جزایر مارشال می‌تواند خود یک سهم علمی داشته باشند و دولت به آن‌ها موقعیت ارائه ایده می‌دهد.


پایتخت و ۹ شهر بزرگ جزایر مارشال


ابیه از مهمترین شهرهای جزایر مارشال محسوب می‌شود و جالب اینجاست که نرخ دلار جزایر مارشال در شهر ابیه به نسبت سایر شهرها گران‌تر است این رویکرد سبب شده است که موقعیت گردشگری این شهر به صورت دقیق‌تری بررسی شود و نگاه اقتصادی مشخصی داشته باشد ابیه در لیست شهرهایی قرار دارد که مردم دوست دارند آن را برای زندگی انتخاب نمایند. از دیگر شهرهایی که در جزایر مارشال دیده می‌شود لورا اِست لورا در لیست شهرهایی قرار دارد که مردم دوست دارند در آن به کشاورزی مشغول باشند کشاورزی در لیست شغل‌هایی است که ورود به بخش صنعتی نیز داشته است و را درگیر خود کرده است.

شهر دیگری نیز در جزایر مارشال دیده می‌شود که موقعیت منطقه‌ای مشخصی دارد آن شهر توانسته بر اساس موقعیت منطقه‌ای دسته‌بندی شود. در هر صورت وتاک و اچتالکه از دیگر شهرهای مهم جزایر مارشال هستند هر یک دارای موقعیت گردشگری خاصی بوده و قیمت دلار جزایر مارشال برای این شهر‌ها به نسبت پایتخت این کشور کمتر اعلام شده است این شهرها واقعیت گردشگری را دنبال کرده‌اند و سیاست‌های گردشگری مخصوصی را در برمی‌گیرد. 


هر یک از شهرهای دیدنی در جزایر مارشال می‌تواند ساختاریافته بررسی شود و موقعیت گردشگری نیز داشته باشد مشخص است که ساختار علمی شهرها از سوی شهرداری بررسی می‌شود و برخی از شهرها در ساخت و زیرسازی نیاز به بازبینی دارند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده