بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» وضعیت مبهم کیش ایر

وضعیت مبهم کیش ایر

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در ابتدای خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرارسیدن ماه عزای حسینی عنوان کرد: باید نگاهمان به دهه محرم تحولی باشد، باید اعتقاداتمان، عمل کردن به احکام دین و علاقه نسبت به امام حسین(ع) بعد از دهه محرم محکم‌تر شده باشد.

وی شرایط رسیدن به تحول در عزاداری‌های محرم را بیان کرد و افزود: برای اینکه واقعا متحول شویم باید چند اصل باید رعایت شود اصل اول خلوص است و یعنی اینکه حضور فقط برای امام حسین(ع) و محبت و عشق به اهل بیت باشد.

امام جمعه کیش ادامه داد: حضور در مراسمات با طهارت ظاهری و باطنی باشد، طهارت باطنی هم با استغفار حاصل می‌شود، افراد پاک می‌توانند از این جلسات بهره ببرند، قبل از اینکه وارد مراسم عزاداری شویم بین خودمان و خدای خود صحبت کنیم که خداوند موانع کسب فیض را برطرف کند.

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از موارد ضروری برای شرکت در مراسمات عزاداری عنوان کرد و گفت: حتما فاصله اجتماعی رعایت و از ماسک در فضای بسته استفاده شود، مقام معظم رهبری برای نشان دادن اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جلسه‌ اخیر که حدود یک ساعت و نیم طول کشید، ماسک خود را لحظه‌ای کنار نزدند و صحبت کردن با ماسک خیلی سخت است و ما باید این اصول را رعایت کنیم.

حسن زاده با توجه به آغاز هفته احیای امر به مهروف و نهی از منکر اظهار داشت: موظف هستیم این دو فریضه الهی را انجام دهیم و احیا کنیم، امرو‌ز تقریباً این دو ‌فریضه فراموش شده‌اند، حداقل کاری که امروز می‌توانیم انجام دهیم این است که از خانه و خانواده خودمان شروع کنیم.

وی در ادامه سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی در ‌تهران به امامت آیت اله طالقانی را گرامیداشت و با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اظهار داشت: سمینار بسیار خوب و پرباری بود، با زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز شد و پایان آن زیارت رهبر معظم انقلاب بود.

امام جمعه کیش ادامه داد: جلسات خوبی هم برگزار شد، در جلسه‌ای که روسای سه قوه حضور داشتند حرف دل شما مردم خدمت مسئولین کشور زده شد، امیدواریم شاهد تحول اقتصادی در آینده نچندان دور باشیم.

وی افزود: از همه افراد و گروه‌هایی که در پرشور‌کردن نماز جمعه نقش داشتند تشکر‌می‌کنم، آمار و شواهد نشان از این دارد که نماز جمعه کیش پرشور است و همه اقشار مختلف در آن حضور دارند است، مردمان کیش پای کار هستند و از آنها تشکر می‌کنم، از مسئولین محترم باید تشکر کرد، از ستاد نماز جمعه بدون هیچ چشم داشتی زحمت می‌کشند، از روحانیون، نیروی انتظامی مخصوصاً تیم حفاظت نماز جمعه، از بسیج و سپاه، حوزه علمیه خواهران، هلال احمر، آتش نشانی، نیروهای خدماتی، برگزار‌کنندگان مهد آدینه به‌جهت برگزار شدن باشکوه نماز جمعه تشکر می‌کنم.

حسن زاده با ذکر این نکته که حیات کیش وابسته به حضور گردشگران است اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌های مقبول برای جذب گردشگر استقاده شود، ورودی‌های زمینی دریایی کیش را تقویت کنند، مسیر زمینی فوق‌العاده شکننده است، مسیر بندرلنگه به چارک خطرناک است.

وی ادامه داد: باید مسئولان چاره‌ای بیاندیشند، چطور توقع داریم کردشگران به جزیره بیایند در‌صورتیکه راه‌ها درست نیستند، اینها در ‌خود کیش حل نمی‌شوند و باید مسئلان منطقه آزاد و استانداری و وزارت راه و شهرسازی پای کار بیایند.

خطیب نماز جمعه کیش گفت: چند روز گذشته پروازهای ورودی به کیش کاهش پیدا کرد این امر باعث شد کسبه محترم ناراحت شوند، کیش ایر ظرفیت مهمی بود، برندی برای کیش بود که متاسفانه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، از شخص رئیس جمهور می‌خواهم که شخصا موضوع کیش ایر را پیگیری کنند و حق مردم کیش را برگردانند، اگر کیش ایر را داشتیم قطعاً بهتر می‌توانستیم این شرایط را مدیریت کنیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده